Benim Adım Sherlock Holmes . Benim İşim Başkalarının Bilmediklerinin bilmektir.

29 Aralık 2012 Cumartesi

Nehirde Ki Ceset (Bölüm 1)

NEHİRDE Kİ CESET (BÖLÜM 1)
Sabahın ışıkları Baker street'i aydınlatıyordu . Sherlock oturmuş kemanını tıngırdatıyor , en yakın dostu Watson ise bloğuna farklı notlar ekliyordu .
Günlerdir hiç bir dava gelmediği için Sherlock sıkıntıdan patlıyordu . Watson Kahvesinden bir yudum alarak ;
- Dostum biraz dışarı çık ve hava al ! Günlerdir evdesin .
- John Kemanımla 9.senfoniyi tam 339 kez çaldım ve bu bir rekor olmalı ne dersin ?
- Ya evet , güzel tabi. Kahve ister misin?
- Şekersiz .
- Peki.
Watson mutfağa doğru ilerlerken , Sherlock 9.senfoniyi 340.kez çalıyordu . Birden kapı çaldı ve Sherlock Koltuğundan fırlayarak hızlıca kapıyı açtı.
- Ben Müfettiş Lestrade . Size ihtiyacım var Bay Holmes. Hemen gelmeniz gerekiyor .
- Neden bu kadar geciktiniz? Neyse şuan bir önemi yok .
Sherlock hemen ceketini giydi ve Watson'a seslendi :
- Kahveyi boşver John . Beklediğimiz dava geldi ! Hemen giyin.
Watson üstüne giyinirken bir yandan da Kahvesini bırakmasına sebep olan davayı merak ediyordu . Lestrade Polis arabasını göstererek :
- Hadi binin Bay Holmes.
- Ah , hayır . Polis arabasına binmeyi sevmem müfettiş . Taksi bizim için ideal .
- Tamam o zaman olay yerini adresini yazıyorum . Acele edin.
Sherlock adresin yazılı olduğu kağıdı cebine koydu ve Watson ile birlikte taksiye bindi .
- Siz , siz Bay Holmes ! Benim taksimde !
- Hey dur 1 dakika adımı bilmene imkan yok .
- Bloğunuzu takip ediyorum Bay Holmes siz harikasınız !
- Neden bahsediyor bu adam John ? Hemen açıklasan iyi olur . Ben bir Özel dedektifim halkın dedektifi değil .
- Şey Holmes sadece bazı davaları yayınladığım ufak bir blog .
- Benim haberim olmadan yaptığın bu blog işi çok iyi işler doğurmayacak John .
Watson cevap vermeye hazırlanırken :
- Nereye gidiyorsunuz Bay Holmes ? Adresi hala vermediniz .
Holmes cebinde ki adres kağıdını taksiciye uzatarak :
- Ah tabi doğru .
Yolculuk boyunca taksicinin davalar hakkındaki sorularını yanıtlayan Holmes vardıklarında rahatlamıştı . Lestrade onları hemen karşılamış ve cesedin
yanına götürmüştü .
- Robert Winslow . 24 yaşında , elektrik teknisyeni . Evli değil ayrıca annesi ve babası 5 yıl önce aynı günde aynı saatte intihar etmişler.Olay yerini
incelediğimizde buda bir intihar gibi görünüyor Bay Holmes. Siz ne düşünüyorsunuz ?
Sherlock bir sağa bir sola yürüyüp duruyor ardından cesedin üzerini incelemeye başlıyordu .
- Olay yerinde bir silah yada benzeri bir alet buldunuz mu Müfettiş ?
- Hayır o yüzden intihar olduğunu düşünüyoruz ve bizce nehirin yanında bir ceset bulunması klasik bir intihardır .
- Belli ki tam bir kanıtımız yok ama bence bu bir intihar değil Müfettiş . Adam elektirik teknisyeni ayrıca İngiltere'nin en büyük elektirik şirketlerinden
biri olan London Electric'de çalışıyor . O şirkette çalışanlar genelde kariyerinin en iyi dönemini yaşayan başarılı insanlardır . Kariyerinin zirvesine ulaşmış
bir insan neden intihar etsin ?
- 1 dakika Bay Holmes . O şirkette çalıştığını bilmiyoruz henüz araştırmadık .
- Ah doğru söylemeyi unuttum . Adamın ceketinin içinde giydiği T-shirt'de ''L.E '' amblemi var ayrıca Olay yerini inceleyenlerin büyük bir ipucunu atladıklarını
söylemek isterim . Adamın elinde sıkıca tuttuğu iş yeri kartı , London Electric'e ait ve kendi adı yazıyor .
- Bu harika ... İnanılmazsınız Bay Holmes.
- Sen ne düşünüyorsun John ?
- Imm , haklı olabilirsin kesinlikle .
- Yaptığın harika yorumla davaya renk kattığın için teşekkürler john .
Sherlock nehirin akıntısına yoğunlaşmış birşeyler düşünmeye devam ediyordu .
- Bay Holmes . Ne yapmalıyız ?
- Ofisinizde oturup bende haber bekleyin Müfettiş .

4 yorum:

  1. Nerdeyse acaba yine taksici mi diye endişelenmeden edemedim..:)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. evet taksicinin yanında oturan adamdan şüphelenmeye başladım ben de..:)

      Sil
  3. güzel, yalnız Sherlock için hafif bir çıkarım olmuş, ben de çıkarırım onu :D

    YanıtlaSil